Näytetään tekstit, joissa on tunniste Tekstit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Tekstit. Näytä kaikki tekstit

perjantai 30. marraskuuta 2012

tiistai 10. heinäkuuta 2012

Hei hei heinäkuu!

Heinäkuu on pärähtänyt käyntiin. Nuorisotyö on tältä erää takana ja paluu arkeen on alkanut päiväkotimaailmaan paluun myötä. Myös muutama kuva on ehditty taas tehdä.


Sannin Sohvi
Jatkoin Sannin vanhempaa kuvaa lisäämällä siihen tekstiä. Tassu siis ei ole minun tekemäni.

Sakarin "Facta infecta fieri nequeunt"


Saken kuva sai myös jatkoa tekstistä. Tämä projetki tulee kestämään vielä jonkun aikaa..
Kesä on parhaimmillaan. Viikonloppuna aijon lähteä rentoutumaan Joensuun Ilosaari-Rockiin. Edellisviikonloppu meni myös festaritunnelmissa Aitoon Kirkastusjuhlissa. Tässä vielä kuvamaistiainen Apulannan keikalta.

maanantai 28. toukokuuta 2012

toto-africa.mp3

Rakas ystäväni Amanda lähtee huomenna Gambiaan ja sain kunnian tehdä hänelle tatuoinnin juuri ennen lähtöä.
Lehtiartikkeli Amandan lähdöstä Kaupunkiuutisissa 26.5
Aman "Africa"
Lehtijutun voi käydä lukemassa Kaupunkiuutisten verkkosivuilta,
näköislehden sivulta 18.
Ja samalla kun luette juttua rohkeasta ystävästäni, voitte kuunnella aina yhtä ihanaa Totoa!

sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

"Isi, ei oo mitään hätää! Fiia pitää kädestä."

Tänään oli vuorossa kummityttöni isän tatuointi. Tarkoitus oli tehdä kirjaimista kokonaan mustia, mutta onneksi päädyimme tekemään kirjaimista vähän kevyemmät tollasella liukuvärillä.

Jonnen "FIIA09"

Ja tässä vielä kuva pikkuneidistä tutkimassa "ampilaista". :)


lauantai 14. huhtikuuta 2012

Lintujen varjossa.

 Esittelyssä kaksi keskeneräistä projektia.
Sinin "Ego Sum Qui Sum"

 Puolet sinin kuvasta valmiina. Ja Eerolle lisää puluja.
Eeron Linnut

lauantai 3. maaliskuuta 2012

Tänään lentää niin linnut, kuin ajatuksetkin!

Jatkettiin tänään Eeron käsivartta. Lintuja tuli siis muutama lisää.
Eeron linnut

Iltasella tehtiin vielä ilman kovin pitkää harkinta-aikaa ystävälleni teksti alavatsaan.

Kaisun teksti




Tekstiä on sensuroitu sen syvimmän merkityksen salaamiseksi, mutta näkeehän tuosta idean. Fontti oli mielestäni tosi hauska, muistuttaen ihan vanhan kirjoituskoneen kirjasinta.

Tällä viikolla saapui taas Tattoomaailmasta postipaketti. Tilasin mm. enhangeria, ainetta jolla mustasta saa laimennettua harmaan eri sävyjä.. Tarkoittaa siis sitä, että pääsen harjoittelemaan varjostusten tekoa.

tiistai 31. tammikuuta 2012

All You Need Is Two Bare Feet..

Vielä haetaan tatsia koneen käsittelyyn. Onneksi olen ympäröity rohkeilla ystävillä, jotka uskaltautuvat koekaniineikseni.

Markon "Leikkaa tästä"

Miian "Ehjimmät meistä on tehty sirpaleista"