Näytetään tekstit, joissa on tunniste Tattoomaailma. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Tattoomaailma. Näytä kaikki tekstit

lauantai 3. maaliskuuta 2012

Tänään lentää niin linnut, kuin ajatuksetkin!

Jatkettiin tänään Eeron käsivartta. Lintuja tuli siis muutama lisää.
Eeron linnut

Iltasella tehtiin vielä ilman kovin pitkää harkinta-aikaa ystävälleni teksti alavatsaan.

Kaisun teksti




Tekstiä on sensuroitu sen syvimmän merkityksen salaamiseksi, mutta näkeehän tuosta idean. Fontti oli mielestäni tosi hauska, muistuttaen ihan vanhan kirjoituskoneen kirjasinta.

Tällä viikolla saapui taas Tattoomaailmasta postipaketti. Tilasin mm. enhangeria, ainetta jolla mustasta saa laimennettua harmaan eri sävyjä.. Tarkoittaa siis sitä, että pääsen harjoittelemaan varjostusten tekoa.

tiistai 10. tammikuuta 2012

You've got some mail!

Noniin. Odotus palkittiin eilen, kun kone saapui paikalliseen postiin. Töistä päästyäni kävin hymy korvissa ostamassa tertun banaaneja ja hakemassa paketin kotiin.



Eilinen ilta menikin laitteeseen tutustuessa ja käyttöohjeita lukiessa.

Tänään uskaltauduin kokeilemaan laitetta. Ja täten ensimmäinen asiakkaani, rouva banaani, sai tatuointinsa. Kuvassa lopputulos. Mainittakoon vielä, että eilen ensimmäistä kertaa elämässäni pitelin tatuointikonetta kädessäni. Kyseessä on siis ihka ensimmäinen tekemäni tatuointi.

torstai 15. joulukuuta 2011

Girls just love to shop

Aamupäivä vierähti ajellessa Kallioon. Tattoomaailmassa oli erittäin lämmin vastaanotto, kun kiltti rottweiler tuli ovelle toivottamaan tervetulleeksi. Ystäväni Toni oli jo etukäteen ilmoittanut tulostani, niin että liikkeessä tiedettiin minua odotella. Sitten alettiin kasaamaan tarvittavia välineitä. Paljon sain käytännön vinkkejä ja paljon myös tarvikkeita, joihin tutustua.


Itse tatuointikone saapuu postissa parin viikon sisään. Täytyy toivoa, ettei joulun aika pahasti sotke postin aikatauluja.. En malttaisi odottaa...

Cheyenne Spirit Tattoo Drive RED & Cheyenne Hand Grip RED 25mm