Näytetään tekstit, joissa on tunniste Graffiti. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Graffiti. Näytä kaikki tekstit

lauantai 7. tammikuuta 2012

Tilauksessa hengellistä!

Jo jonkin aikaa sitten sain tilauksen graffitista kotipaikkani seurakunnan nuorisotilan seinälle. Mietin pitkään minkälainen kuva, tai teksti olisi sopiva kyseiseen tilaan. Lopulta päädyin siihen, että tavalla tai toisella työhön liittyisi jokin riparilaulu.
Loppiainen vierähtikin mukavasti maalauspuuhissa.

"Olet vapaa"

keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Ego sum Qui sum!

Tänään pääsin tekemään ystäväni seinälle graffitin. Jo aiemmin olen maalannut samaisen ystävän edelliseen vuokra-asuntoon pienen maalauksen. Nyt kuitenkin sain tehdä hommia paljon isommassa mittakaavassa, koska vapaata seinätilaa oli metritolkulla.

 
Tavoitteenani oli tehdä ystäväni näköinen teos. Ja mielestäni onnistuin siinä melko hyvin. Sainkin työn valmistuttua paljon kiitosta, eli asiakas oli tyytyväinen lopputulokseen. Lupasin kuitenkin, että voin lähteä kaveriksi maalikauppaan hakemaan valkoista maalia heti, kun siltä tuntuu. ;)

Ego Sum Qui sum

sunnuntai 6. marraskuuta 2011

The final impact

Olen pitkään ihaillut kuvataiteilija Mikko Myöhäsen töitä. Kuten jo kerroinkin, osallistuin alkusyksystä kansalaisopiston järjestämälle graffiti- ja katutaidekurssille, jossa Mikko oli opettajana. Viimeistään sillon heräsi halu saada piirtäminen osaksi jokapäiväistä arkea. Tässä kuvia kurssilla tekemistäni töistä.

Stand up!


Monkey See, Monkey Do 1.

Monkey See, Monkey Do 2.