Näytetään tekstit, joissa on tunniste Arm. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Arm. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 17. lokakuuta 2012

the foxie and the flames.

Tapun tulikettu sai tänään katseltavaa, kun sen taivaalle tuli tanssimaan revontulet.

Tapun tulikettu revontulineen

Ja vielä kurkistus Markon keskeneräiseen kelloon..

Markon kello

Tänään studiossa soi PMMP, ja tän päivän ehdoton lempparibiisi on linkin takana TÄÄLLÄ!

torstai 26. heinäkuuta 2012

Tuliketun metsästystä

Pääsin tänään ikuistamaan työkaverini muiston tulikettujen metsästyksestä, kun aloitimme kuvan hänen olkavarteensa. Kunhan saan värejä, viimeistelemme kuvan lisäämällä ketun yläpuolelle revontulia.

Tapun Tulikettu

keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Helatorstain hommia.

Saken tribaali
Keskeneräistä vielä.. Saken kuva tulee vielä saamaan jatkoa niin rinnan kuin selänkin puolelle.

sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

"Isi, ei oo mitään hätää! Fiia pitää kädestä."

Tänään oli vuorossa kummityttöni isän tatuointi. Tarkoitus oli tehdä kirjaimista kokonaan mustia, mutta onneksi päädyimme tekemään kirjaimista vähän kevyemmät tollasella liukuvärillä.

Jonnen "FIIA09"

Ja tässä vielä kuva pikkuneidistä tutkimassa "ampilaista". :)


lauantai 14. huhtikuuta 2012

Lintujen varjossa.

 Esittelyssä kaksi keskeneräistä projektia.
Sinin "Ego Sum Qui Sum"

 Puolet sinin kuvasta valmiina. Ja Eerolle lisää puluja.
Eeron Linnut

lauantai 17. maaliskuuta 2012

Hey Boy, Hey Girl!

Antin "Male"

"Would you hold my hand?"
Tänään siis tehtiin Antille käsivarteen poika. Tässä vielä linkki kuukausi sitten tehtyyn tyttöön toisessa käsivarressa.

Hey, ja kuka muistaa tän biisin?