Näytetään tekstit, joissa on tunniste Tattoo. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Tattoo. Näytä kaikki tekstit

maanantai 20. toukokuuta 2013

Hello and Goodbye!

Blogi on elänyt hiljaiseloa lähes puoli vuotta. Nyt se herää henkiin hetkeksi, vain sanoakseen taas heipat joksikin aikaa. Kevään tatuoinnit on tehty, ja hommat jatkuu ehkä syksyllä, ehkä vuoden päästä, kuka tietää.
Tilanne on se, että olen jäämässä äitiyslomalle ja studio muuttuu lastenhuoneeksi.

Tässä vielä kevään satoa kuvien muodossa.

Eeron salama
Eeron timanttipäinen mies
Eeron pöllö
Markon kello
Susannan kirjaimet
Millan Hemuli
Eetun kissat
Minnan rusetti
Kiitos kaikille rohkeille ihmisille, jotka olette uskaltautuneet asiakkaikseni, ottaen huomioon sen, että vasta harjoittelen tatuointien tekemistä. Ilman teitä tämä puolitoista vuotinen ei olisi ollut mahdollista.

"Hall of fame"


Studio Art Beyond kiittää ja kumartaa hetkeksi. Lupaan ilmoitella paluusta, kun se on taas ajankohtaista. Nyt jään vielä hetkeksi odottelemaan pientä tulokasta, ja sen jälkeen aika näyttää kuinka tatuointiharrastukseni jatkuu!

perjantai 30. marraskuuta 2012

keskiviikko 17. lokakuuta 2012

the foxie and the flames.

Tapun tulikettu sai tänään katseltavaa, kun sen taivaalle tuli tanssimaan revontulet.

Tapun tulikettu revontulineen

Ja vielä kurkistus Markon keskeneräiseen kelloon..

Markon kello

Tänään studiossa soi PMMP, ja tän päivän ehdoton lempparibiisi on linkin takana TÄÄLLÄ!

keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Butterfly effect

Väriä! Jatkettiin Millan perhosia väreillä. Tässä linkki edelliseen postaukseen Millan perhosten tiimoilta!
Millan perhonen


tiistai 18. syyskuuta 2012

Empire state of mind..

New York..
 ..eiku Hauho!

Eeron Oravat
Viisaat tietävät, että Hauhon vaakunassa on, ei kaksi, vaan neljä oravaa. Siispä pari kurrea tulossa vielä!

torstai 26. heinäkuuta 2012

Tuliketun metsästystä

Pääsin tänään ikuistamaan työkaverini muiston tulikettujen metsästyksestä, kun aloitimme kuvan hänen olkavarteensa. Kunhan saan värejä, viimeistelemme kuvan lisäämällä ketun yläpuolelle revontulia.

Tapun Tulikettu

keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

torstai 19. heinäkuuta 2012

tiistai 10. heinäkuuta 2012

Hei hei heinäkuu!

Heinäkuu on pärähtänyt käyntiin. Nuorisotyö on tältä erää takana ja paluu arkeen on alkanut päiväkotimaailmaan paluun myötä. Myös muutama kuva on ehditty taas tehdä.


Sannin Sohvi
Jatkoin Sannin vanhempaa kuvaa lisäämällä siihen tekstiä. Tassu siis ei ole minun tekemäni.

Sakarin "Facta infecta fieri nequeunt"


Saken kuva sai myös jatkoa tekstistä. Tämä projetki tulee kestämään vielä jonkun aikaa..
Kesä on parhaimmillaan. Viikonloppuna aijon lähteä rentoutumaan Joensuun Ilosaari-Rockiin. Edellisviikonloppu meni myös festaritunnelmissa Aitoon Kirkastusjuhlissa. Tässä vielä kuvamaistiainen Apulannan keikalta.

tiistai 12. kesäkuuta 2012

Pieni ja hento ote

Blogi on elänyt hiljaisuudessa hetken ja saakin odottaa seuraavaa postausta heinäkuun alkuun. Toimin kesäkuun aja nuorisotyön puolella, joka takoittaa sitä, että olen jatkuvasti useampia päiviä putkeen poissa maisemista. Tämän kuun ainoa tatuointi tehtiin tänään, ja kuva saa vielä hieman jatkoa myöhemmin.

Miian höyhen

Viimeviikolla työt veivät lappiin, Saariselälle vaeltamaan ja huomenna lähden viikoksi riparille. Täytyy myöntää, että voisi sitä ammattinsa huonomminkin valita, kun saa kesäpäiviä viettää ihanista ilmoista ja kivoista kesäpuuhista nauttien! Tässä vielä maistiainen lapin maisemista.

Rautulampi, Saariselkä

maanantai 28. toukokuuta 2012

toto-africa.mp3

Rakas ystäväni Amanda lähtee huomenna Gambiaan ja sain kunnian tehdä hänelle tatuoinnin juuri ennen lähtöä.
Lehtiartikkeli Amandan lähdöstä Kaupunkiuutisissa 26.5
Aman "Africa"
Lehtijutun voi käydä lukemassa Kaupunkiuutisten verkkosivuilta,
näköislehden sivulta 18.
Ja samalla kun luette juttua rohkeasta ystävästäni, voitte kuunnella aina yhtä ihanaa Totoa!

maanantai 21. toukokuuta 2012

Something Celtic..

Terhin kelttiläinen kuva
Tänään tein ystäväni äidille, kummityttäreni isoäidille tatuoinnin.

keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Helatorstain hommia.

Saken tribaali
Keskeneräistä vielä.. Saken kuva tulee vielä saamaan jatkoa niin rinnan kuin selänkin puolelle.