Työhuone alkaa olla pikkuhiljaa valmis. Työtuoli on vielä mietinnän alla, mutta jos sitä sitten joulun jälkeisistä alennusmyynneistä lähtisi etsimään.
Tänään odotus palkittiin, kun postinkantaja seisoi oven takana, lokakuussa tilaamieni
Hu2:n sisustustarrojen kanssa. Tilasin samalla asuntooni muitakin tarroja, mutta työhuoneeseen pääsi kunniapaikalle se hienoin!