Näytetään tekstit, joissa on tunniste Tattoo desings. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Tattoo desings. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 17. lokakuuta 2012

the foxie and the flames.

Tapun tulikettu sai tänään katseltavaa, kun sen taivaalle tuli tanssimaan revontulet.

Tapun tulikettu revontulineen

Ja vielä kurkistus Markon keskeneräiseen kelloon..

Markon kello

Tänään studiossa soi PMMP, ja tän päivän ehdoton lempparibiisi on linkin takana TÄÄLLÄ!

torstai 26. heinäkuuta 2012

Tuliketun metsästystä

Pääsin tänään ikuistamaan työkaverini muiston tulikettujen metsästyksestä, kun aloitimme kuvan hänen olkavarteensa. Kunhan saan värejä, viimeistelemme kuvan lisäämällä ketun yläpuolelle revontulia.

Tapun Tulikettu

tiistai 12. kesäkuuta 2012

Pieni ja hento ote

Blogi on elänyt hiljaisuudessa hetken ja saakin odottaa seuraavaa postausta heinäkuun alkuun. Toimin kesäkuun aja nuorisotyön puolella, joka takoittaa sitä, että olen jatkuvasti useampia päiviä putkeen poissa maisemista. Tämän kuun ainoa tatuointi tehtiin tänään, ja kuva saa vielä hieman jatkoa myöhemmin.

Miian höyhen

Viimeviikolla työt veivät lappiin, Saariselälle vaeltamaan ja huomenna lähden viikoksi riparille. Täytyy myöntää, että voisi sitä ammattinsa huonomminkin valita, kun saa kesäpäiviä viettää ihanista ilmoista ja kivoista kesäpuuhista nauttien! Tässä vielä maistiainen lapin maisemista.

Rautulampi, Saariselkä

maanantai 28. toukokuuta 2012

toto-africa.mp3

Rakas ystäväni Amanda lähtee huomenna Gambiaan ja sain kunnian tehdä hänelle tatuoinnin juuri ennen lähtöä.
Lehtiartikkeli Amandan lähdöstä Kaupunkiuutisissa 26.5
Aman "Africa"
Lehtijutun voi käydä lukemassa Kaupunkiuutisten verkkosivuilta,
näköislehden sivulta 18.
Ja samalla kun luette juttua rohkeasta ystävästäni, voitte kuunnella aina yhtä ihanaa Totoa!

sunnuntai 22. tammikuuta 2012

There's a first time for everything..

Banaanit sai tänään jäädä, kun rohkea ystäväni ilmoittautui koekaniiniksi neulan alle. Ja toden totta, ensimmäinen tatuointi ihoon on nyt tehty. Sen enemmittä puheitta tässä kuvia lopputuloksesta.

Sini's Shooting Star

lauantai 12. marraskuuta 2011

Training day

Ensimmäinen viikko tehokasta piirtelyä ja lukemista takana. Yleensä näen lähes poikkeuksetta unia päiväkotimaailmasta ja lapsista, mutta pakko myöntää, että tämän viikon unet ovat liittyneet johonkin ihan muuhun. Työkavereilla on varmaan kestämistä mun tatuointisitäjatatuointitätä-hössöttämisen kanssa.

Tässä nyt pari tällä viikolla tuherrettua kuvaa. Niin ja siis nämä kuvat olen piirtänyt mallista, jotta tyyli tulisi tutuksi.