Näytetään tekstit, joissa on tunniste Tattoo text. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Tattoo text. Näytä kaikki tekstit

perjantai 30. marraskuuta 2012

tiistai 10. heinäkuuta 2012

Hei hei heinäkuu!

Heinäkuu on pärähtänyt käyntiin. Nuorisotyö on tältä erää takana ja paluu arkeen on alkanut päiväkotimaailmaan paluun myötä. Myös muutama kuva on ehditty taas tehdä.


Sannin Sohvi
Jatkoin Sannin vanhempaa kuvaa lisäämällä siihen tekstiä. Tassu siis ei ole minun tekemäni.

Sakarin "Facta infecta fieri nequeunt"


Saken kuva sai myös jatkoa tekstistä. Tämä projetki tulee kestämään vielä jonkun aikaa..
Kesä on parhaimmillaan. Viikonloppuna aijon lähteä rentoutumaan Joensuun Ilosaari-Rockiin. Edellisviikonloppu meni myös festaritunnelmissa Aitoon Kirkastusjuhlissa. Tässä vielä kuvamaistiainen Apulannan keikalta.

maanantai 28. toukokuuta 2012

toto-africa.mp3

Rakas ystäväni Amanda lähtee huomenna Gambiaan ja sain kunnian tehdä hänelle tatuoinnin juuri ennen lähtöä.
Lehtiartikkeli Amandan lähdöstä Kaupunkiuutisissa 26.5
Aman "Africa"
Lehtijutun voi käydä lukemassa Kaupunkiuutisten verkkosivuilta,
näköislehden sivulta 18.
Ja samalla kun luette juttua rohkeasta ystävästäni, voitte kuunnella aina yhtä ihanaa Totoa!

sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

"Isi, ei oo mitään hätää! Fiia pitää kädestä."

Tänään oli vuorossa kummityttöni isän tatuointi. Tarkoitus oli tehdä kirjaimista kokonaan mustia, mutta onneksi päädyimme tekemään kirjaimista vähän kevyemmät tollasella liukuvärillä.

Jonnen "FIIA09"

Ja tässä vielä kuva pikkuneidistä tutkimassa "ampilaista". :)


lauantai 21. huhtikuuta 2012

Learn to Fly!

Janina oli yksi ensimmäisistä koekaniineistani tammikuussa. Tänään jatkettiin tekstiä lisäämällä siihen vähän volyymiä ja varjoa.

Janinan "Learn to Fly"
Tänään studiossa soi reggae !

lauantai 14. huhtikuuta 2012

Lintujen varjossa.

 Esittelyssä kaksi keskeneräistä projektia.
Sinin "Ego Sum Qui Sum"

 Puolet sinin kuvasta valmiina. Ja Eerolle lisää puluja.
Eeron Linnut

torstai 5. huhtikuuta 2012

Loco loco, loman tarpeessa?

Pääsiäinen ja miniloma päiväkodista! Kyllä vaan taas tulee oikeeseen kohtaan paussi!
Jo muutaman viikon ajan on ollut illat ja viikonloput täynnä hommia niin tatskojen, kuin nuorisotyönkin parissa. Nyt siis ansaitulle pääsiäisreissulle Jämsän Himokselle.

Mutta vielä ennen lomaa yksi kuva.

Nooran nilkka


 Ja hei vielä lomafiiliksiä, kuuntele tästä mun tän hetkinen ehdoton lempparibiisi!